28.7.2016

מצלמת

תמיד אהבתי לצלם. אני זוכרת את ההתרגשות שלי כשקניתי לפני כ-15 את מצלמת הminolta החדשה שלי (מצלמת פילם כמובן). אף פעם לא למדתי צילום באופן פורמאלי, עד השנה.
לכבוד יום הולדת 40 קיבלתי מאחיי מצלמת DSLR, שבוע לאחר מכן נרשמתי ללימודי יסודות הצילום. מה אומר, זאת הייתה החלטה נכונה, פשוט תענוג צרוף!
אני כבר כמה חודשים מצלמת על "ידני" ולא על אוטומט ומתחילה להבין איך המצלמה עובדת, המשמעות של הצמצם, מהירות התריס ורגישות החיישן בצילום, מנסה קומפוזיציות שונות ולא מפסיקה לתרגל. הדרך עוד ארוכה אבל גיליתי עולם מרתק ומגוון - צילום רחוב, מאקרו, פורטרייטים, סטודיו ועוד. גם עולמו המופלא של צילום האוכל נגלה לפניי ואוטוטו אשתתף בסדנא כזו.
מעולם לא חשבתי שאהנה כל כך להשתטח בשדה קוצים כדי לצלם חיפושית, או שאגמע בשקיקה מאמרים וסרטוני צילום ברשת. איפה הייתי עד עכשיו ??
חולקת אתכם חלק מצילומיי פה ומאמינה שעולם הצילום יתפוס חלק יותר ויותר משמעותי בחיי.
טיפים, הצעות והמלצות בנושאי צילום יתקבלו בברכה: ayeletkm@gmail.com
נשים המעוניינות בצילומי פורטרייט או צילומי מוצר ללא כל עלות (התמונות בשבילכן, הניסיון בשבילי, הקפה עליי!) מוזמנות ליצור קשר במייל.


צילום מאקרו
מתאמנת בבית על צילום אוכל, לפני הסדנא

7 תגובות:

  1. איזה יופי של צילומים הגעת לי בדיוק בזמן. שולחת מייל

    השבמחק
  2. איזה יופי של צילומים הגעת לי בדיוק בזמן. שולחת מייל

    השבמחק
  3. איזה יופי. אפשר לשאול איפה למדת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. למדתי אצל אלון קירה. ממליצה בחום! את סדנת צילום אוכל אני עושה בסטודיו גברא בתל אביב.

      מחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator