31.8.2012

מציאות בשקל ....


לכל חובבות הסקראפ באזור הדרום ובבאר שבע בפרט, מצפות הפתעות נחמדות בחנות "משו" בעיר העתיקה בבאר שבע.
בחנות "משו" מוכרים הכל בשקל, אבל באמת הכל ובאמת בשקל בודד, שימו לב למציאות שאני רכשתי:
פנקסים מתוקים (כל אחד בשקל) , חותמות סול (כולן ביחד בשקל בודד!!) איגרת שנה טובה בסגנון וי'נטג' בשקל. עוד ניתן למצוא בחנות - כרטיסי ברכה, סרגלי עץ, דגלים וקישוטונים שונים, חותמות, תיקי אלבד, מדבקות ומוצרי עץ לצביעה. כן! הכל בשקל! ממליצה בחום לקפוץ לביקור.
את מטפחות הבד המקסימות (דויליז) רכשתי גם כן בשקל אחד במדרחוב דוכני שוק שישי בעיר העתיקה.


פריטים בשקל בחנות משו- עיר עתיקה באר שבע

חותמות סול חמודות, את חלקן הדבקתי לקוביות עץ.




כל פנקס בשקל

איגרת ברכה כמו פעם

לאיגרת הברכה הנוסטלגית הוספתי נצנצים בזהב.

*******************************************************************************
חדש בחנות אטסי שלי!
סיכות פרח מקסימות. לקוראי הבלוג בלבד - עלות כל סיכה 10 ש"ח , זוג סיכות 16 ש"ח בלבד! כל הקודם זוכה.
המחירים אינם כוללים משלוח.
קישור לחנות כאן.



שבת שלום !
איילת


7 תגובות:

  1. יש להם סניף גם בירושלים, בתלפיות, ליד קניון הדר. בהחלט חנות מומלצת, תמיד יש בה מציאות. וגם אני קניתי את סט החותמות הזה :)

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע החשוב! ממליצה גם לבקר במקס- סטוק החדש בב"ש (ליד רמי לוי).

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו, תודה, אני אכן אבקר שם!

      מחק
  3. מציאות מתוקות וחותמות הסול באמת שוות והסיכות שלך מטריפות.
    שולי

    השבמחק
  4. איזה דברים חמודים, אבל הסיכות שלך משגעות יותר מהכל.

    השבמחק
  5. אני אוהבת חנויות של הכל בשקל - יש שם מציאות מדהימות. והחותמות בשקל ממש שווה.
    וכמובן שהסיגות שלך יפות מאוד

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator